VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Největší ostuda města Hranice? Navrhněte

Největší ostuda města Hranice? Navrhněte

Hranice - Která budova, zprzněná památka či nevkusná novostavba podle vás nejvíce hyzdí město Hranice? Navrhněte kandidáty do soutěže Hranického deníku O největší ostudu města.

Hledání ostudy Hranic začíná. Hlasujte

Hranice - Průmyslová zóna bývalé továrny LG Philips, kašna na náměstí TGM, hřbitov nebo skatepark. To jsou jen některé z návrhů, které čtenáři Hranického deníku navrhli do ankety o největší ostudu města.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 128 PŘÍSPĚVKŮ

Nejvetsi ostuda?
Nezaregistrový uživatel 11.3.2009 reagovat
Prumyslova zona byvaleho LG.Philips Displays
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nejvetsi ostuda?
Nezaregistrový uživatel 11.3.2009 reagovat
Souhlasím s LG - obrovská krabice jako z jiného světa...šílené
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nejvetsi ostuda?
Nezaregistrový uživatel 3.4.2009 reagovat
ROMANE, máš sice pravdu, ale tato celostátní ostuda, stojící v Hranicích není na území ČR jediná a bude jich přibývat,jak budou krysy utíkat ! Co chceš dělat ? Zlinčovat ty jež to odsouhlasili? Cha cha...ti už jsou "za vodou........"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nejvetsi ostuda?
Nezaregistrový uživatel 5.4.2009 reagovat
Dobrý den, podle mne jsou největší ostudou města Hranice prostory Hlavního vlakového nádraží ,Autobusové nádraží a čekárna.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
nejvetsi ostuda
Nezaregistrový uživatel 11.3.2009 reagovat
kašna na náměstí:-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
největší ostuda
Nezaregistrový uživatel 11.3.2009 reagovat
"bázen" neboli tzv. kašna na náměstí :)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vodní těleso
Nezaregistrový uživatel 11.3.2009 reagovat
na náměstí...kašna si tomu ani netroufám říct.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
největší ostuda?
Nezaregistrový uživatel 11.3.2009 reagovat
Řekla bych že největší ostudou je malý bazének na náměstí, neboli nová kašna
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
rozpadlé domy
Nezaregistrový uživatel 11.3.2009 reagovat
a co takhle rozpadlý dům naproti zámku? volná plocha po zbořeništi hned vedle, rozpadlý barák vedle pekárny Wellart, obchodní centrum Stop Shop...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
lávka ke Kauflandu!!!
Nezaregistrový uživatel 11.3.2009 reagovat
v Hranicích je toho spousta - nově vybudované "zpomalovací ostrůvky" na totálně rozbité cestě (kde když řidiči kličkují mezi dírama si počínají více nebezpečně-protože se soustředí na díry a né co se děje před nimi- než kdyby jeli trošku rychleji), ten "vodní prvek" (jak to nazývají) to bych se taky přidal, ale u mě VEDE lávka přes čtyřproudovou silnici která už dávno měla stát - nebo už nebude stát??? - nato navazuje podchod u sídliště CVH, který nepůsobí moc bezpečně ani za bílého dne - natož tam procházet po setmění.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: lávka ke Kauflandu!!!
Nezaregistrový uživatel 12.3.2009 reagovat
ANO,přesně tak ! Těch ostud je tolik , že bychom to asi všicni psali do večera ,ale největší je naše krásné BETONOVÉ NÁMĚSTÍ se vším všudy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: lávka ke Kauflandu!!!
Nezaregistrový uživatel 12.3.2009 reagovat
Souhlasím. Kostky na náměstí jsou super v létě i v zimě, a co teprve ty betonové sloupky......
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: lávka ke Kauflandu!!!
Nezaregistrový uživatel 12.3.2009 reagovat
Podchod na sídlišti CVH má ale oproti ostatním jednu nespornou výhodu. Je pod zemí, takže ho aspoň není až tolik vidět :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: lávka ke Kauflandu!!!
Nezaregistrový uživatel 16.3.2009 reagovat
S otřesným stavem našich silnic naprosto souhlasím.Autem jezdím každý den a je to utrpení.Třeba v křižovatce u Alberta směr od kruháče je díra,která se pomalu,ale jistě zvětšuje do všech stran a pokud jede auto v levém pruhu,tak uz ji nejde ani objet.Naprostá perlička je díra větších rozměrů v prostřed křižovatky u Kina.Možná,že nás tak jenom skouží jak jsme zdatní řidiči a kolika děrám se nám podáří bez nehody vyhnot.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nejvetsi ostuda?
Nezaregistrový uživatel 12.3.2009 reagovat
kašna na náměstí
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zamést si před vlastním prahem
Nezaregistrový uživatel 13.3.2009 reagovat
Nesnášejte kritiku na to, co se udělalo nového,ale na to, co se slíbilo a neudělalo.K tomu se dá ještě vyjádřit a navrhnout změny.Mám ale zkušenosti, že k tomu nepořádku za vlastním prahem se nikdo nepřihlásí a nikdo 2m od vlatních dveří nepřeloží stéblo,natož aby přiložil ruku k dílu. Obyčejně za ten binec může někdo jiný. Kritizovat ano, ale taky něco udělat navíc. To chce vůli i odvahu. Na radnici taky!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zamést si před vlastním prah
Nezaregistrový uživatel 16.3.2009 reagovat
Ty se určitě zapojuješ, aby se vše co se neudělo, aby v blízké době bylo realizováno. Když se člověk zapojí a nakonec zjistí že to bylo marné přestaneho to bavit. Např. Lávka Hromůvka - Kaufland...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
skatepark :-D ostuda in thw worl
Nezaregistrový uživatel 13.3.2009 reagovat
Nejvetsi ostuda ostud nejen v HR ale na celem svete je HRANICKEJ "SKATEPARK".Vtipnejsi objekt jsem nikdy nevidel, STydte se hranicaci !!!!!!!!!!!!!!!!! hr gold 4ever
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
největší ostuda města
Nezaregistrový uživatel 13.3.2009 reagovat
JE CEMENTÁŘSKÉ SÍDLISTĚ.RADNICE ANI NEVÍ,ŽE TAKOVÉ SÍDLIŠTĚ V HRANICÍCH EXISTUJE.ZA 56.LET CO STOJÍ,SE TAM NEUDĚLO VŮBEC NIC.NEJLEPŠÍ TANKODROM NA SVĚTĚ.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: největší ostuda města
Nezaregistrový uživatel 16.3.2009 reagovat
To cementářské je fakt hrozné , jak domy tak cesty ,chodníky, okolí .
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
..
Nezaregistrový uživatel 14.3.2009 reagovat
jako.. kasna je "moderni" berme to takhle..ae nwm jestli má byt kasna letním koupalištěm pro naše doufám že nepokrevní příbuzné...jinak je to v hranicich celkem hrozny.. nejhorsi je kino.. pak cesty..ty díry vsude.. LG je fakt dvinej:D..je toho hodne no..ae zase, hezkych staveb tu neni malo:)..:D.. treba posilovna u Rábla je hezkááá:)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
největší ostuda hranic
Nezaregistrový uživatel 16.3.2009 reagovat
Kamené naměstí s bazeném alias vodní prvek jako kašna :-D a taky úžasný Stonehenge. Dále slibovaná lávka ke Kauflandu, která se už nikdy jistě nepostaví, díky snížení provozu po otevření dálnice. Dále ostudou hranic jsou silnice, jak už tady zaznělo řidiči věnují pozornost dírám a né provozu... JIstě by se tady našlo více takových ostud Hranic, ale to bylo nadlouho.. Hlavně že Komenského se spravuje a Hromůvka, která čeká na parkoviště jak již měly být dávno hotové se jich asi nedočká..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ostuda Hranic
Nezaregistrový uživatel 17.3.2009 reagovat
Pro mě je velkou ostudou hranická pekárna, ale ne ze strany Pernštejnského náměstí, ale z pohledu v Čechově ulici. Vedle tyčícího se zrekonstruovaného zámku, vypadá budova pekárny jako naprostá zřícenina. Navíc ta navezená hromada suti pod pekárnou, která se rok od roku zvětšuje, okolí moc romantiky nepřidá. A je to škoda, Čechova ulice (od zastávky Šromotovo po Synagogu) v posledních letech punc romantiky dostala.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
ostuda
Nezaregistrový uživatel 17.3.2009 reagovat
nevzhledná je taky budova kina ze strany od šromoťáku je to jak středověká ruina...a ostuda je taky když cizinec nebo někdo kdo to tu nezná přijede na hlavní vlakové nádraží a jde tou pěšinkou, tím pomalovaným podjezdem, liduprázdným autobusovým nádr., kolem rybníka až na kruháč na 1. máje než se dostane aspoň trochu do "civilizace"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
kasárna
Nezaregistrový uživatel 17.3.2009 reagovat
obrovská "nevyužitá" plocha, byť jen na okraji Hranic jsou kasárna Jaslo...nevím, do jaké míry jsou dnes využívány, já osobně bych to všechno zboural a postavil tam nové moderní městečko něco jako je třeba na Jižní
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: kasárna
Nezaregistrový uživatel 24.3.2009 reagovat
Nebo dobrej skatepark, který by byl na dobrým místě a nemusel bych lozit přes celé město až na druhou stranu k vuli pojezdu na skládce ale zas tam je nejlepší povrch, který nemá nikdo v okolí což je jediná dobrá věc na celém "skateparku".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ostudy :-(
Nezaregistrový uživatel 18.3.2009 reagovat
Ostuda, teda spise ostudy Hranic by se nedaly spocitat na prstech obou rukou. Kino Svet, vyse zminovana cesta pres nadrazi az po prvni prvky civilizace, tedy kruhac na 1.maje, namesti se teda taky nevyvedlo, nektere chodniky, nedostatecna parkoviste a cesty, sokolovne by take neuskodila mensi rekonstrukce....bylo by to na dlouho...:-/
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jiřího z Poděbrad
Nezaregistrový uživatel 20.3.2009 reagovat
Řekla bych, že v Hranicích se takových objektů najde nespočet, ale zmíním jeden za všechny, respektivě celou ulici - Jiřího z Poděbrad, lidově řečenou "Rom street". Tato ulice zpříjemní každému cestu z nádraží směrem do města... A po setmění je zážitek ještě více intenzivnější...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jiřího z Poděbrad
Nezaregistrový uživatel 22.3.2009 reagovat
možná i ostuda Hranic, za to ulice hrůzy je to každopádně
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jiřího z Poděbrad
Nezaregistrový uživatel 22.3.2009 reagovat
..:-)taky mi to zneprijemnuje cestu at uz na nadrazi nebo z nadrazi...vetsina lidi se vyhyba velikáááánskym obloukem:-)tak jako ja a my pratele..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jiřího z Poděbrad
Nezaregistrový uživatel 23.3.2009 reagovat
Ano přes tuhkle ulici nepřejdu jinak než s pepřovým sprejem v ruce...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ekonomická krize
Nezaregistrový uživatel 21.3.2009 reagovat
Já si myslím že by tady jako ostuda neměly být jen budovy nebo prostory ale i lidé a zvláště naši radní. I nás zasáhla eko.krize,začalo se mohutně propouštět v Hranických podnicích na ÚP je již 1600 nezaměstnaných a jak se zachovala radnice? Pošle nám šek na 498,-kč za svoz odpadu při čtyřčlenné rodině to je skoro 2000,-kč přitom jsme byly vyhodnoceni jako jedni z nejlepších v třídění odpadu,mimochodem Přerov za to odpustil poplatky za svoz odpadu a to nám radnice ještě k tomu zvedla daně z nemovitosti na dvojnásobek.Osobně se těším na komunální volby !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Cesty a ostrůvky
Nezaregistrový uživatel 21.3.2009 reagovat
Největší ostudou města Hranic jsou bezesporu rozbité cesty v celém městě. Ostrůvky, které se vybudovaly nedávko, jsou ve vetšině případů nevhodně umístěny a některé jsou dokonce i nebezpečné pro řidiče. Je to zbytečné plýtvání peněz, které pak třeba chybí na opravy cest.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Úprava zeleně na Hromůvce
Nezaregistrový uživatel 22.3.2009 reagovat
To, co se teď děje se zelení na Hromůvce, je opravdu odporné. Část stromů je "očesaná" tak, že z nich zbylo jen jakési torzo, ořezané keře mají také ke kráse daleko, no a vrcholem budiž kácení krásných, vzrostlých stromů, které roky nikomu nevadily a najednou jsou nebezpečné a musí zmizet. Je hezké, že se vysadí plno malých stromů, jenže než (a jestli vůbec) dorostou, budeme betonovým sídlištěm, plným ohyzdných pahýlů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Skatepark
Nezaregistrový uživatel 23.3.2009 reagovat
Největší ostuda je hranickej "skatepark" nebo-li smetiště.Ke skateparku to má hodně daleko a v hranických podmínkách to tak asi zůstane napořád.Úředníci zamyslete se nad tím, protože to už není možné aby Hranice měli takovej vtipnej "skatepark" jako je současný."SKATEPARK"=OSTUDA
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Skatepark
Nezaregistrový uživatel 23.3.2009 reagovat
Ostuda je že Lipník nad Bečvou a Bělotín má lepší skatepark jak Hranice =D =D =D nemluvě o tom že v hranicích se jako skatepark nedá nic nazvat a hlavně " jesus, i´m rollin with you "
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Skatepark
Nezaregistrový uživatel 23.3.2009 reagovat
Ostuda je že Lipník nad Bečvou a Bělotín má lepší skatepark jak Hranice =D =D =D nemluvě o tom že v hranicích se jako skatepark nedá nic nazvat a hlavně " jesus, i´m rollin with you "
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Skatepark
Nezaregistrový uživatel 24.3.2009 reagovat
To je teda největší ostuda co může být :D Bělotín je vesnice a má fakt lepší park než HR.MěÚ styďte se ;) PS: A doufám, že s tím něco uděláte jinak jste zerčinci :-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
:)
Nezaregistrový uživatel 24.3.2009 reagovat
Jo a skejťáci nejsou feťáci jak si hodně lidí myslí :)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
"skatepark"
Nezaregistrový uživatel 23.3.2009 reagovat
Takže především zdravim smradlavý felláky z Hranic *HRGOLD*.A ted k týhle směšný diskusi,tak je asi všem jasný že skatepark v HR stojí tak za zpocený koule všech kriplů ,kteří místo užitečných věcí radši postaví takzvaný "aquapark",kterej je akorát tak všem pro smích.Nedivte se,že si ty babičky a dědečkové pak stěžujou jak je ta mládež dneska zkažená,jací to sou fetaci atd.Je to tak ,ty lidi nemaj co dělat ,kdyby byl poradnej aspon ten skatepark tak se zabavi strašně moc lidi.Koukejte kolem sebe a neptejte se na nazor jen starší generace ale i tý mladý,hlavně na těch záleží jak to tu bude v příštích letech vypadat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 26.3.2009 reagovat
Tak ty jsi úplně mimo i s těmi tvými skejťáky a skejtparkem,park jste si zruinovali sami a feťáci tam jsou,do diskuzí a podobných rozhodnutí o našem městě máte dávno právo vstoupit jen chtít a nevěnovat se stále fetu a podobným věcem,než podělaný skejtpark tak to raději ten aquapark kde mohou maminky s dětma, dospělí a další normální lidi hlavně že tam nechodí zfetovaní skejťáci s jehlou v ruce a kalhotama na půl žerdi :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 29.3.2009 reagovat
Tak zaprvý!Lena není vůbec mimo!! Za druhý!"Skatepark" se rozpadá tím že už je v HR od mého narození (15 let).Za Třetí! Přijď se tam podívat a utřeš,protože ve "skateparku" nikdo nefetuje a myslím, že ani ty lidi co jsou kolem toho nefetujou!!Za čtvrtý!K čemu je mi aquapark když tam nemůžu mít normální plavky ale teploušský slipy.Pro rodiče a děti je to asi v poho ale teenagery je to asi dost na ****.Přijdi mi říct do očí,že mám jehlu v ruce a dám ti skejtem po hlavě ať se probereš!!!!!Gatě u kolen sem ještě neviděl xD BTW:PROBER SE!!!!!!!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 29.3.2009 reagovat
Tak zaprvý!Lena není vůbec mimo!! Za druhý!"Skatepark" se rozpadá tím že už je v HR od mého narození (15 let).Za Třetí! Přijď se tam podívat a utřeš,protože ve "skateparku" nikdo nefetuje a myslím, že ani ty lidi co jsou kolem toho nefetujou!!Za čtvrtý!K čemu je mi aquapark když tam nemůžu mít normální plavky ale teploušský slipy.Pro rodiče a děti je to asi v poho ale teenagery je to asi dost na ****.Přijdi mi říct do očí,že mám jehlu v ruce a dám ti skejtem po hlavě ať se probereš!!!!!Gatě u kolen sem ještě neviděl xD BTW:PROBER SE!!!!!!!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 30.3.2009 reagovat
Zato ty jsi pořádně mimo. Cicero: "Čas obvykle i hloupé vyléčí". Doufám, že i ty budeš mít to štěstí, skejťáku. P.S.: Máš zaseknutou klávesu s vykřičníkem? Řekni taťkovi, ať to hodí do servisu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 30.3.2009 reagovat
pane dřeváku vy mě poslední dobou tady v těch diskuzích začínáte slušně řečeno štvát...navážíte se do ostatních kvůli absolutním prkotinám...to že někdo neumí správně pravopys neznamená že sem nemůže psát...je to volná veřejná diskuze a nikdo se tady kromě vás do ostatních nenaváží...a když už tak alespoň vystupujte pod pravou identitou!!!!!!!a vykřičníků si budu psát kolik chci!!!!§§§
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 30.3.2009 reagovat
Jen si pyš, Verunko, jen si pyš!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 31.3.2009 reagovat
Hele Dřevo já doufám že ty budeš mít to štěstí, že ti cihla spadne na hlavu a probereš se konečně.Měj se zmrde :) PS: A jak říká Verunka vykřičníků si každej bude psát kolik chce Ivoši !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a ještě něco pyš se nepíše s tvrdým Y ale z měkkým ;) a vypadá to takhle Dřeváku--PIŠ
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 31.3.2009 reagovat
Hele Dřevo já doufám že ty budeš mít to štěstí, že ti cihla spadne na hlavu a probereš se konečně.Měj se zmrde :) PS: A jak říká Verunka vykřičníků si každej bude psát kolik chce Ivoši !!!!!!!!!!!!!!! a ještě něco pyš se nepíše s tvrdým Y ale z měkkým ;) a vypadá to takhle Dřeváku--PIŠ
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 31.3.2009 reagovat
Promiň. Myslel jsem, že když je správně pravopys, tak je správně pyš. Příště nebudu myslet, tak jak to děláš ty. P.S: "s tvrdým Y ale z měkkým" - tak s nebo z?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 1.4.2009 reagovat
Sorry Dřevo patří tam S,protože je S kým čím.Radši nemysli to bude nejlepší :) a bacha na dřevo škůdce ;), aby tě nezežrali.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 1.4.2009 reagovat
žádný s kým čím ale kdo s kým:D...třeba dřevák s dřevorubcem a tak:D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 3.4.2009 reagovat
JEDINY FETAK SI TU TY, VSADIM SE ZE SI NEJAKEJ HNUSNEJ SMRADLAVEJ SLIZOUN KTEREHO NECHCOU HOLKY A TAK SENUDIS TAK TU PISES SRACKY. CHCIPNI KRYSO..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 4.4.2009 reagovat
jo táhni smradlavej feťáckej hatere!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "skatepark"
Nezaregistrový uživatel 3.4.2009 reagovat
zdechni internetova kryso fetacka!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
fvsdfv
Nezaregistrový uživatel 25.3.2009 reagovat
vfsdvsdfvsdfv
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
nejvetsi ostuda
Nezaregistrový uživatel 26.3.2009 reagovat
Hypernova
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pro mě je to hranický hřbitov
Nezaregistrový uživatel 26.3.2009 reagovat
Skoro denně chodím na hřbitov. Hlavní cesta od brány ke lvovi je hrozná. Jiné vesnice mají tyto cesty vydlážděné, v Hranicích je nejhorší hřbitov. Jsou tam skruže a teče tam voda, jak se napouští voda do váz a teče to až k hlavní bráně. Navrhuji vykopat tam odpady, dát to do země. Shnilé lavičky tam jsou, není si tam kde sednout. Není tam osvětlení. Večer má člověk strach, ať ho někdo nepřepadne.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro mě je to hranický hřbitov
Nezaregistrový uživatel 30.3.2009 reagovat
Rekonstrukce hranického hřbitova je připravena - řeší odvodnění hřbitova, veřejné osvětlení, nové lavičky, výsadbu nové zeleně, opravy komunikací, rozšíření urnového háje atd. Jde ovšem o nákladnou investici cca 15 milionů Kč na kterou město Hranice jako provozovatel musí zajistit finanční prostředky, což samozřejmě není jednoduché (jde o 1/10 městského rozpočtu). SV
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pseudopamátková zóna
Nezaregistrový uživatel 27.3.2009 reagovat
Největší ostudou města je utrácení peněz za realizaci architektonického diletantismu vydávaného za renovaci památkové zóny. Důsledkem je vznik nesympatického paskvilu, který se navíc vyznačuje mnohými technickými nedostatky: - chaotické promíchávání tras automobilů a pěších a jejich nejasné, dokonce normám a vyhláškám neodpovídající vyznačení, což obojí vytváří každou minutou nebezpečné situace. - prašnost, hlučnost, kluzkost a malá trvanlivost kostkových povrchů. O tom jak znepříjemňují chůzi starým lidem, ženám na podpatcích, úklid sněhu a jízdu vozíčkářům ani nemluvě. - Perverzní množství všelijakých sloupků rozmístěmých podle poučky - rovnané řady = estetika idiotů. Nebo za každý sloupek někdo něco dostal do kapsy? Co jiného si myslet když jejich většina pouze znepříjemňuje chůzi bez jakéhokoliv postřehnutelného funkčního účelu? Některé dokonce tvoří přímou překážku průjezdu záchranářských vozidel v nouzových situacích, nebo strojovému odklízení sněhu. - Nevkusné plakátovácí válce kazící většinu průhledů jádrem města nelze nazvat než úmyslným zohyzděním. Ten před budovou fary snad až přímo výsměchem majiteli budovy. Ony vůbec prakticky všechny potenciálně hezké pohledy uvnitř historického jádra Hranic byly neomylně zkaženy nějakým tím sloupem, tyčí, nebo jiným rádoby zajímavým prvkem pokleslé architektury. - miniaturizované Stonehenge a požární nádrž se schody do paneláku na našem náměstí ani nemohu slušnými slovy popsat. Tohle do historického jádra mohl navrhnout jen recesista, schválit hlupák bez vkusu a povolit úchylný památkář který se nám chtěl pomstít. - kde zmizely proklamace o klidové zóně? Jak šlo o to přihrát kámošům starosty prachy už se může parkovat i na vyloženě nebezpečných místech omezujících rozhled, provoz i chodce! - rostoucí množství debilně umístěných a k ničemu nepotřebných ostrůvků a retardérů činících průjezd městem nepříjemným až nebezpečným (o průjezdu vozidel ZS opět ani nemluvě) ve mně budí obavy z každého dalšího šíleného nápadu správy města zobající z ruky v republice již neblaze proslavenému Centru dopravních omylů a odhadů z Brna. Mysel někdo ze zodpovědných na občany (daňové poplatníky) bydlící u těchto retardérů? Jim je zařízen permamentní hluk a zvýšená dávka výfukových emisí, které se týkají nakonec nás všech. Nesmyslem zasluhujícím, stejně jako předchozí jmenované, publikaci v učebnici špatné architektury je také tzv. Zámecký klub, který není ničím jiným než nevlídným a vlhkým sklepem z jakési podivné ješitnosti vydávaným za kulturní prostor, jehož parametry ani zdaleka nesplňuje, jak si nelze v praxi nevšimnout. Další nesmysl za veřejné peníze se chystá. Z radniční věže rozhledna. Byl tam někdo z těch co tuhle blbost protlačují? Asi ne, jinak by věděl že odtamtud není nic zajímavého vidět. Například už to že čtvrtinu možného rozhledu zastiňuje hmota kostela, navíc v potenciálně nejzajímavějším směru pohledu na město. Ubohý rozhled z tohoto místa může vážně uspokojit snad jen šmíráky toužící vědět co mají obyvatelé přilehlých domů na dvorku. Proti takto promrhaným desítkám milionů korun z daňových výnosů je jakákoliv jednotlivá zanedbaná stavba téměř ničím. Tady jde o systémové selhání několika garnitur správců města po sobě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
největší ostuda
Nezaregistrový uživatel 27.3.2009 reagovat
Myslím, že největší ostuda je "moderní" hranický aquapark. Kdž se tam náhodou sejde více lidí, je tam narváni k prasknutí. Místo "moderního " aquparku mělo město vybudovat pořáné venkovní koupaliště. A když už ten aquapark tolik chtěli, měli ho postavit na větší ploše.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: největší ostuda
Nezaregistrový uživatel 28.3.2009 reagovat
Jo pořádné koupaliště se slibuje už roky a vždycky to dopadne stejně....NIC....Koupaliště tu chybí...na co mi je v létě takový aquapark??každé i sebemenší město má koupaliště jen Hranice musí být opět výjimka...škoda..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: největší ostuda
Nezaregistrový uživatel 30.3.2009 reagovat
Holky, já Vás sice chápu, ale každá sranda něco stojí - a to nejen vlastní výstavba ale i provoz. Kolik stála výstavba a kolik stojí provoz doufám víte. V současnosti se pokračuje ve výstavbě dvou venkovních 25m bazenů - budou dokončeny za několik měsíců, takže si myslím že drtivá většina občanů bude spokojena.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Sjezd z dálnice
Nezaregistrový uživatel 29.3.2009 reagovat
Sjezdy z D47 v Bělotíně a Lipníku jsou pro Hranice postačující. Sjezd v Hranicích je naprosto zbytečná stavba,která přivádí automobilovou dopravu z D47 do středu města na tř.1.máje, kde jsou školy,obchody hustá bytová zástavba a pohybuje se zde nejvíce chodců ve městě. Způsobuje při špičkách kolaps dopravy na křižovatce u kina Svět a výrazně se navýšuje produkce výfukových plynů z automobilů.Dochází k dalšímu zvýšení překračovaného limitu znečištění ovzduší (PM10). Petici proti stavbě podepsalo přes 2000 občanů Hranic.Přesto byla stavba realizována bez stavebního povolení.(stavební povolení bylo vydáno dodatečně až měsíc před kolaudací). Stavba představuje závažné ekologické riziko a trvale ohrožuje zdraví obyvatel, zejména mládeže,která zde dochází do škol. Stavba byla realizována v rozporu se stavebním zákonem a zákony na ochranu životního prostředí za veřejné prostředky,které byly vynaloženy neúčelně a nehospodárně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
LG Philips Displays-CTPark
Nezaregistrový uživatel 29.3.2009 reagovat
Největší zahraniční investice na zelené louce v r.2000. V dubnu 2000 bylo zahájeno posuzování vlivu na životní prostředí EIA.Stavební řízení bylo ukončeno v 16.8.2000. V září 2001 byla zahájena výroba. V těchto termínech nebyl v r.2000 nikdo schopen vyřídit stavební povolení pro rodinný domek. Stavbou došlo k trvalému záboru 15 ha zemědělské půdy o nejvyšší bonitě v Hranicích,která je nenávratně ztracena. Město se podílelo na výkupech pozemků a vybudování inženýrských sítí cca 44 mil.Kč.Od státu investor získal na základě usnesení vlády ze dne 29.3.2000 č.321 pobídku ve výši cca 1,6 mld.Kč. Závazku vzniku počtu nových pracovních míst nebylo nikdy dosaženo. Obdržené dotace od státu i od města nebyly vráceny.Veřejné prostředky byly vynaloženy neúčeně a nehospodárně.Investice se stala odstrašujícím případem pro vznik nových průmyslových zón. V r. 2008 nový vlastník CTPark provedl rozsáhlé skrývky ornice a zemní práce pro další rozšíření celého komplexu.Práce se však zastavily,staveniště je neudržované,zarůstá náletovou zelení a hyzdí příjezd do Hranic.Stavba umístěná v těsné blízkosti obytné zóny je projevem naprostého selhání územního plánování a svým rozsahem nenávratně zdevastovala krajinu a sídelní strukturu území.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
LG.Philips a přivaděč
Nezaregistrový uživatel 30.3.2009 reagovat
Pan Karel Hübl na to kápl, vedle průmyslové zóny LG.Philips, která stejně do roka bude úplně prázdná, a dálničního připojení středem města, jsou všechny ostatní nominované ostudy jen malými rybkami.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
SKATEPARK
Nezaregistrový uživatel 31.3.2009 reagovat
Pane Bakovský myslíte, že rozjezdová rampa je překážka?Podle mě je překážka ta věc přes, kterou se skáče ale asi se pletu nebo ne?Jinak dvě nové rezavé rampy nejsou nový skatepark a skatepark už stojí v Hranicích 15 let tak proto už se to rozpadá.Přijděte se podívat určitě vám někdo ze skejťáků ukáže vady na těch rampách.Srdečně vás zveme.:)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: SKATEPARK
Nezaregistrový uživatel 2.4.2009 reagovat
Co se bude kupovat za překážky se se skejťáky řešilo. Bylo to na základě jejich požadavků. Skatepark tam není 15, ale 7 let (přesně od 2. 4. 2002). Že vypadá spíš na těch 15, je fakt, ale na tom se taky někdo podepsal. Pro ilustraci: město dává jen za úklid 60 tisíc ročně. P.s. Pro mně je překážkou vše co není úplně rovný a není ukončený měkkou dopadovou zónou. Bakovský
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: SKATEPARK
Nezaregistrový uživatel 2.4.2009 reagovat
Hm, pan Bakovský se asi někde učil středočeské nárečí. Ale řekl bych že člověk na jeho místě by mohl mluvit a vyjadřovat se spisovně. Ať si teda zkusí "zařádit" na čemkoliv co není rovné a nemá to měkký dopad. Co třeba kdyby začal na náměstí se starostou a těmi ostatními po boku?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: SKATEPARK
Nezaregistrový uživatel 3.4.2009 reagovat
Pane Bakovsky, aferu skatepark dva roky zpet jste pekne ututlali na meste a to uz se resilo na urade,jde Vam jen o vase zajmy , zde pro ukazku www.fiveramps.com ...Hranice jdou k horsimu.A mimochodem skejtaku je vice nez si myslite.Postavte skatepark v letnim kine. DIky a mejste se nashle
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: SKATEPARK
Nezaregistrový uživatel 4.4.2009 reagovat
Pro pana Bakovského: Já myslím že celkově skatepark stojí v Hranicích takových 12-15 let.Taky si myslím že jste to na úřadě pěkně ututlali a místo aby ste postavili takovou centrálu za 60 tisíc tak postavíte deb**ní dvě rezavé překážky.Postavte centrálu a já tam klidně uklidím ty odpadky co tam budou ;) myslím že 60 tisíc na jednu velkou překážku není až takový problém sehnat jak mi sdělila pani Šturalová.Když se podávali granty pokaždé jste je zamítli.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kdo by měl chodit " kanálem " ?
Nezaregistrový uživatel 3.4.2009 reagovat
Ještě než se započalo se stavbou největší, nejširší a nejubožejší ostudy -- průmyslového areálu, kde se střídají po LG Philipsu další neskuteční hazardéři s lidskou trpělivostí, nikdo nevyslyšel "hlas lidu" že to bude bublina, která brzy splaskne. Všimné pro naše konšele bylo zřejmě tak vysoké, že přes ně připomínky obyčejných lidí nedoletěly. A tož teď "babo raď"!Je to ostuda, na níž mají podíl konkretní lidé .Já vím o koho jde, ty víš o koho jde ! Měli by chodit kanálem, abychom si při pohledu na ně nekazili chuť k jídlu !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kdo by měl chodit " kanálem " ?
Nezaregistrový uživatel 3.4.2009 reagovat
Tady si to čteme jen mezi sebou.Myslíte, že si to přečte i nekdo z radnice? Silně pochybuji! Je to zbytečně ztrávený čas!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
plocha = skatepark?
Nezaregistrový uživatel 4.4.2009 reagovat
Vysmívat se nepovedenemu dilku (kasna) nema smysl jelikoz o to se postaralo uz mnoho lidi a proto se zamerim na hranicky skatepark (pokud se tomu da tak rict). Chci reagovat na clanek z novin kde je srovnavan se smetistem a ze mesto ho snad i uklizi a vyhradilo na to 60 tacu rocne. Smetiste to je ale z pohledu prekazek ktere jsou naprosto nesjizdne a musim dodat, ze nektere spise nebezpecne nez k uzitku. Prosel jsem hranickou scenou skateparku (presuny!, zakazy , novoty - sok, upravy). Za nejlepsi umisteni jsem povazoval letni kino. Momentalne navstevujem plochu (tak skateparku rikame dnes :-) - proste se to se skateparkem srovnat neda. Zajedte se treba podivat do lipnika nad becvou, prerova, olomouce a podobne hned uvidite rozdil mezi smetistem (nevyhovujicim) a opravdovym skateparkem kde se da krasne fyzicky a esteticky vyzit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: plocha = skatepark?
Nezaregistrový uživatel 5.4.2009 reagovat
myslím že skatepark v hranicích určitě nevipadá takto - http://www.fiveramps.com/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=61&lang=cs- ale je to jen hromada železného šrotu, škoda uředníci jsou paka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ostuda - Hranice CELÉ
Nezaregistrový uživatel 5.4.2009 reagovat
Hranice jako celek jsou celé jedna velká ostuda!! Například nesmysly v podobě ostrůvků na tř.1. máje, ostrůvek u Slávie, který nemá žádný bezpečnostní význam,spíš naopak. Zrekonstuovaný podjezd u uhelných skladů po opavě krásný, ale asimetricky a nesmyslně zúžná silnice na 1 stranu!!!??? HNUS!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Největší ostudou
Nezaregistrový uživatel 5.4.2009 reagovat
je v Hranicích rádoby skatepark:-D:-D:-D zamyslete se i na vesnici maj lepší ! a to že se ze zbytků železa svaří jedna překážka to je opravdu úžasný skatepark ! Ten skatepark musel stát opravdu balík peněz:-D:-D:-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
skatepark
Nezaregistrový uživatel 5.4.2009 reagovat
v celem meste je spousta veci na zlepseni ja osobne mirim tez ke skateparku neni to vyuziti jen pro kluky na prknech ale i bruslare cyklisty a a ruzne dalsi EXtremni sporty ktere nemaji u starsi generace moc pochopeni,ted po zime delaji ty plechovy rampy extremni hluk coz urcite nesplnuje hygienicke normy ,vystavba noveho se resila, ale marne .....mozna, ze lidi pro vas neni skatepark moc uzitecny ,ale pak nenadavejte lidem ,kteri by jej urcite pouzivali, ze jezdi na namesti ,po chodnicich, skacou po lavickach atd. atd. prikladu je mnoho a pokut bylo rozdano tez nepocitane.z duvodu hygieny lze skatepark postavit urcite i klidne v centru mesta a to napriklad ze dreva nebo betonu ...uvidime treba se situace zmeni a dnesni mlada generace nebude jen sedet u pocitacu a valet se doma na gauci ,ale vyrazi treba do noveho a snad lepsiho skatepaku, ktery nebude nazyvan smetistem .aktvitiy, ktere se deji ve skateparku se nazyvaji sport pro nekoho min nebo vic ale o to nejde a nemyslete si lidi, ze ten kdo ma kalhoty proklate nizko je fetak ... nene tak to neni jehly v kapsach taky nemaji nebojte se jich (nas)jsme jen sportovci, kteri maji odlisny styl zivota a oblekani ovlivnen kulturou naseho sportu a kteri by chteli mit taky nejake to poradne sportoviste ,kterym se chlubi ostatni mesta vsude kolem ;)nekde jsem cetl clanek od pana Bakovskeho mozna to byla jen jeho reakce na toto tema a to ze si ten neporadek tam kazdy dela sam a ze mesto investuje do parku rocne nekolik desitek tisic korun ..dobre pane Bakovsky a kde jsou ty desitky tisic ???lavicka na plose skateparku pamatuji asi jeste 3 roky zpet asi nejaka stara vyrazena z arealu koupaliste ..jinak zadna...odpadkovy kos ?zadny... jen kontejner na plasty ...to ze se poseka trava v okoli betonove plochy uzivatelum tohoto "sportoviste " moc nepomuze ,zkuste se lidi zamyslet co bude lepsi ...postavit novy skatepark a tim urcite dnesni mladezi pomoci v rozvoji nebo to nechat plavat ?????.......zaverem bych jen rekl :100lidi -100chuti mozna by ale tato vec opravdu stala za zamysleni
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: skatepark
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
Chtěl bych říct ještě panu Bakovskému jestli tohle bude číst,co za těch 60 tisích uklízejí jak mi sdělil.60 tisíc děleno 12 měsící se rovná 5 tisíc na měsíc zduvodněte mi co za těch 5 tisíc děláte třeba v zimě? Uklízíte sníh? to asi těžko sníh pokrývá skatepark minimálně dva měsíce což je 10 tisíc kam těch 10 tisíc jde? Rozdělí se to do kapes pracovníků měú?Úklid skateparku se děje tak 1 za měsíc a to počítám tak 10 minut.Jasně odpadky se někam musí uložit ale pochybuju že by to byli 4000 tisíce :D.Tráva se seče vedle skateparku a v parku je z toho takovej binec že si to musíme uklízet samy.Co uvolnit 5 tisíc na svaření dvou železných zábradlí, které budou na zemi ?Je to taková částka pro Hranice?Myslím že vubec ne !!Akorát by se muselo někomu na měú chtít to pro Hranice udělat!A rozhodně nerušte tenhle starý park, protože pak už by tady ta scéna upadla úplně a to bych nechtěl,protože skateboarding MILUJU !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
Proč se tady řeší pořád jen blbý skatepark, který stejně nikdo nevyuživá i když je v provozu?!! Jo a jak praví jedno pořekadlo "Darovanému koňovi na zuby nehleď" Myslím si, že v Hranicích je daleko více zanedbaných míst o kterých se tady nikdo ani slovem nezmíní.. Hlavně, že tady máte na paškálu pořád idiotský skatepark ve kterém není žádný smysl života a ze kterého stejně brzy všichni vyrostou a ještě budete rádi když se pak zruší úplně! Radši by se měli zřídit na sídlištích pořádné hrací plochy pro děti a taky venčící plochy pro psy jako v každém normálním městě!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
trochu slusneji by to neslo ?asi si dobre nepochopil vyznam tohoto mista...myslis si ze skatepark neni v podstate hriste ?a vse se urcite vyresi tim ze se zrusi uplne....krasne ZAMYSLENI opravdu ...myslim ze si së moc nezamyslel :D a vem si sacek a hovinko po pejskovi si pëkne uklid¨-nevsiml sis tech hnedych kosu se sacky ?ktere ¨jsou i v dalsich mestech ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
Místo kde se člověk 1. zmrzačí, 2. kde by se dlaždič stydět klidně mohl
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 9.4.2009 reagovat
1. Já se tam teda ještě ani jednou nezmrzačil ale asi se to brzy stane 2.Pár vulgárních slov se tam asi řekne...:D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
S tím skateparkem je to podle mě trochu složitější. Říct, že tam nikdo nechodí a je to vlastně úplně k ničemu, je blbost. Ono je v zásadě vždy lepší, když se děcka "vyřádí" v skateparku, než když z nudy dělají bordel někde po městě. Ale chápu, že město ty peníze do toho skateparku prostě nedá, protože to je místo pro úzkou skupinu lidí ( jasně, můžete argumentovat tím, že tam může přijít kdokoliv, to je pravda, jenže kolik lidí tam ve skutečnosti chodí / přišlo by?), tudíž se radši investuje do něčeho, co bude využívat široká veřejnost...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
Pro širokou vřejnost byla vybudována plovárna, retardery, ostruvky, cyklo stezka podél Bečvy a další nezbytné věci... ale co pro užší kolektiv? Tak akorat velké... nechce se mi to ani řikat. Nechápu proč by konečne nemohla radnice vyjít vztříc něčemu čemu se už pěkne dlouho brání... a to je rekultivace plochy pro skateboardisty. Nic na to špatného nevidím. Kdysy taková snaha byla... byl postaven zcela nový skatepark ale který byl naprosto k ničemu a dělal to snad někdo kdo ani něděl jak takové překážky pro skate vypadají. Pyramida 45 stupňové nájezdy (na hovno), rozjezdové bangy s úhel snad 75 (vpodstatě zeď) stupňů a podobné hrůzy. Po jisté úpravě kdy se party lidí domluvila a donesla flexy a svářečky se jednola už trochu o nějaké náznaky regulerních překážek. Nemluvim o tom, že vlastní výroba handrailu (pro nezasvětsené se jedná o kus zábradlí po kterém se dá na skateboardu jezdit) byla 3x odcizena z plochy. Nový zatím nikdo nevyrobil (nikdo neví zda to má cenu). Prostě tomuto odvětví jako by se v Hranicích nevedlo... nemohlo by se to konečně změnit. Na plovárnu se vám přes léto každý z vysoka... Bez pozdravu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
To je jednoduché, když vedení města nechá ve svém volebním období postavit plovárnu / lávku ke Kaufu / cyklo stezku atd. (tedy něco pro širokou veřejnost), má z toho skvělou reklamu do dalších voleb a může se chvástat tím "Jo, byli jsme to my, kdo tu konečně postavil to, co ti před náma jen slibovali" a na to voliči prostě letí, kdežto když vrazí prachy do nového skateparku, co z toho budou mít? Důchodci začnou nadávat, že se radši mělo postavit něco pro starší, maminy budou říkat, že se to radši mělo vrazit do opravy hřišť, řidiči budou reklamovat díry na cestách atd. Kolik skejťáků má volební právo a půjde k volbám? Minimum! Zato třeba důchodci chodí pravidelně a v hojném počtu. Pokud se jako zastupitel chceš udržet ve funkci, čemu bys asi dal přednost?! PS: nejsem nějakým zásadním odpůrcem skateparku, jen to prostě beru realisticky... S pozdravem Martin
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
POkud opravdu budou takový nadšenci a vydrží až dovrší správného věku můžou taky k volbám, aby se prosadili. Nikdo jim zato nemůže, že tuhle touhu mají jen v těch kozlích letech a jen co dospějí seknou s tím jako všichni ostatní a nemyslím si, že až z nich jednou budou tatínci budou své děti nabádat ke skejtům.. Skatepark je kapitola sama pro sebe, ale ROZHODNĚ to není ostuda Hranic, na to jsou tu jiná místa se kterými by bylo zavhodno udělat pořádek..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
To je fakt, největší ostuda je to vodní těleso na náměstí, nicméně to už se asi k lepšímu nezmění. Tady jde dost o to, že je tu hromada důležitějších projektů, do nichž je nutno investovat nemalé peníze, a které, ať si to skejťáci přiznají či ne, jsou momentálně prioritnější. Podle mě se časem skatepark opravy nepochybně dočká, ale to už nejspíš zdejší skejťáci odrostou...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 9.4.2009 reagovat
Víš co, ty ubrečenej spratku? Řekni doma fotrovi, ať vám postaví skatepark za svoje! Už mě tahle debata docela štve. Co jste dokázali, vydělali, postavili, zaplatili, že tady takhle nadáváš? Mně je úplně jedno, co budeš dělat, když nemůžeš "skejtit". Jenom bych ti doporučil, aby ses věnoval studiu rodného jazyka a slušného chování. To potřebuješ jak koza drbání.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
blbý skatepark (ANO)-nikdo nevyuživá(NE)-idiotský skatepark(NE)-není žádný smysl života(naprosto NE!!!)-všichni vyrostou(ANO ale i nový přibydou)-zruší úplně(doufám, že nikdo takový není)! Co dodat jedna naprosto stupidní myšlenka, která se zrodila v hlavně a marně hledala mozek.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
V Hranicích jezdí minimálně 20 lidí
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
O víkendu tam nebyla ani noha.. Zajímavé..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
Hmmm tak to si mě asi neviděl když sem tam byl 5 hodijezdli sem pořád :-D nejseš slepej ?V pátek tam bylo taky dost lidí a o neděli nemluvím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
skate
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
Můj skate profil: http://www.youtube.com/watch?v=zFYpjwhuYrc Chtěl bych se zlepšovat ale nemám kde :(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
To je přesně ono, i kdyby jich tam jezdilo třeba 50, je to málo! Čemu bys dal přednost, skateparku, co využívá několik desítek lidí, nebo lávce, kterou si už roky přeje celá Hromůvka?! Skatepark opravu potřebuje, ale opravdu to v porovnání s ostatními problémy tohohle města není priorita.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 7.4.2009 reagovat
Samozřejmě lávka je prioritní, přeci tam už zahynulo dost lidí.. já vím, když neumějí chodit přes cestu nemají tam co dělat, ale řekni sám jestli by jsi šel kilometr na podchod nebo na druhou stranu na most.. Ono by tě to rychle přešlo chodit nakupovat.. Jenže tobě všechno nakupuje maminka a nebo manželka takže nemáš ponětí co to asi pro ty lidi je, když musí vše obcházet..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 7.4.2009 reagovat
Já za ty roky, co tam žiju, už celkem vím, o čem to je, snažit se dostat přes tu cestu, ponětí evidentně nemáš ty. Ve špičce přes všední dny dá normální člověk přednost tomu podchodu / lávce (pokud tam někdy nějaká bude), bo přebíhání v tomto čase je o život...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 7.4.2009 reagovat
Na tu cestu nesmiš ani páchnout... je to silnice pro motorová vozidla... nikde ani stopa po přechodu. Nevim kam jste chodili před tím nakupovat dokud tam nestal Kaufland ale ne určite tím směrem... takže nechapu to proč se rozčiluješ nad tím že mi chodí nakupovat moje 80 ti letá babička... momentálně si dělám srandu a kdo tady stoji za h.. jsi akorat ty . Ten koho přestalo bavit nakupovat někde v sámošce na sidlišti... mimochodem rekonstrukce parku by vyšla podle mého o 10x míň peňez než ta lávka (možná100xméně). Nejsem stavební inženýr ale počítám s tím , že lávku letos ani příští rok ti nikdo nepostaví. Skatepark oproti tomu je realná věc, která by šla konečne vyřešit a ne jen oddalovat. Snad nechcem tak moc... nemluvím tady o milionech ale o desítkách tisíc. Bez pozdravu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 7.4.2009 reagovat
Ta lávka má s tím skateparkem vlastně jednu společnou věc, je to jen sen určité skupiny osob, který stejně asi v brzké době realizován nebude. Tak můžeme vesele dál snít a nadávat si tu navzájem....Přeju pěkný večer, a třeba to jednou s tím skateparkem/lávkou vyjde, ale moc velké iluze bych si nedělal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 7.4.2009 reagovat
Naprosto souhlasím... jsou to přece jen diskuze... a ne žádné určitosti. stejně se tu jedná jen o to kdo nebo co dostane cenu jako největší ostuda. Diskuze by se měla jmenovat jinak. Třeba "Už nevíme coby tak něco nahoďte a my to zrealizujem"!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zamyšlení
Nezaregistrový uživatel 7.4.2009 reagovat
Mimichodem jsem taky z Hromůvky nj asi to je tím že se té cesty bojíte, normálně jsem tam chodila přes cestu za plného provozu jelikož přes cestu chodit umím, abych šla nakupovat 3 hodiny fakt nemusím, to je ztráta času... Jo a jestli někoho přestalo nakupovat v sámoškách tak se nediv pomalu tam člověk rohlík nekoupí, buď jsou napohled hnusné a nebo jsou tvrdé a nebo nejsou vůbec, kdyby se vrátily staré dobré jednoty hned by to bylo jiné (jiné města mají), nediv se že člověk si zajde nakoupit někde tam kde je to lepší jak cenově tak kvalitě zboží. Náhodou jsem i stavař, když je projektant chytrý a dokáže rozumně navrhnout jak vizuální stránku tak výztuž a dokonce to vyjde i ekonomicky levně. Jenže ten kdo dostane takovou zakázku je jasné že chce z toho vymlátit co nejvíce peněz. Jo a lávka stejně nikdy nebude když se otevřela dálnice, všichni jezdí tama, takže alespoň hromůvka uvolnila peníze pro skejťáky a můžou konečně navrhnout projekt pro tu svojí plochu. Pořád se milí skej´táci stěžujete že město nedá žádné výdaje na vaše vyžití, ale děláte proto něco udělal někdy nějaký projekt a napsal zprávu a předhodil to radě a pak následně obhájil s tím že bude mít smlouvu kdy a co jak bude a za kolik? Myslím si, že ani jeden stímhle nikdy nepřišel, lidé s hromůvky alespoń měli na radě sezení ohledně celého sídliště, když už nic... Takže ono tady vybuřovat že město nedá žádné peníze, ale bohužel tam asi nikdo nemá s tímhle zkušenosti a jistě čekají na nějaký podnět taky z venku.. Chtělo by to opravdu se zamyslet a věková hranice nehraje v tomhle žádný rozdíl...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Co chcou?? skatepark mají dobrý,
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
srvg wzwv
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co chcou?? skatepark mají dobrý,
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
Si chtěl říci plochu... s prominutím opravím .Dikec a čau
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
...
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
Bohužel někdo neumí číst mezi řádky.. O víkendu bylo pěkně a jen tak mimochodem jsem byla náhodou v místě skateparku a nikdo tam nebyl.. Proč skejťáci si neuživají alespoň to co mají?? Co mají říkat lidé z Hromůvky,kterým se slibovala lávka? A za tři roky se jí ještě nedočkali?? "ať žije skatepark"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
Jako "Hromůvčana" mě už dávno přesly iluze o tom, že někdy nějaká lávka bude. To u žje asi jenom náš sen, už se o tom mluví roky, ale skutek utek....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ...
Nezaregistrový uživatel 7.4.2009 reagovat
Sportovat taky nikdo nechodi v osm rano. JA nejradeji se snazim navstevovat skatepark v odpolednich hodinach.. neni to jako s fotbalem kde maji hraci dany presny termin. Tento to sport je velice individualni zalezitost. A ze je to pro dvacet lidi to nevim. Je jich podle me vice ale z toho ze se tam neda moooc dobre zajezdit navstevuji tito lide okolni skate mista. Olomouc, Přerov, Lipnik, Ostrava. NIkdo nechce cely skatepark ale jen jeho rekultivaci. V podstate se jedna o umístění nejaké centrální překážky která je standartním vybavením každého parku. Mělo by se jednat o pyramidový transfer s grind boxy, raily, a uhlovými transfery.... více jako rozpočet na celý rok pro uklid to stat nebude. Dikx za pozornost
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Sp
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
skatepark vyuziva jiste vice nez 20 lidi :Dale o tom marno mluvit potrebujem lavku to je jasny az bude lavka pak se muze stavet nejakej skatepark co pak sou ti mladi na hlavu ??skatepark pche na co proc ?at jezdej na namku a v ulicich nikomu tam nevadi ....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
re
Nezaregistrový uživatel 6.4.2009 reagovat
o cem je rec ?nejvetsi ostudou hranic je lavka ktera tady neni ?Hledání ostudy Hranic začíná. Hlasujte.....hlasuju pro skatepark a pro lavku :D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
SKATEPARK HRANICE
Nezaregistrový uživatel 7.4.2009 reagovat
Duchodci at tahnou ,ti nadavali vzdycky. Hranice jsou s*urvené mesto a lidi co jsou na uradech jsou ....... radsi nic :-D nema cenu to resit, skejtaci vyrostou nez tu neco ty NULY vyresi takze, nejlepe se odstehovat a vsude prohlasovat ze HRANICE JSOU NEJVIC SMRADLAVE! komunisti ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: SKATEPARK HRANICE
Nezaregistrový uživatel 8.4.2009 reagovat
Když tady takhle budeš mluvit tak vám to asi nepostaví ale přeju vám to taky sem býval skejták ... :)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: SKATEPARK HRANICE
Nezaregistrový uživatel 9.4.2009 reagovat
Jsi fakt tvrdej chlap. Čeho myslíš, že touhle sprostotou dosáhneš? Až se budete chovat slušně a neobtěžovat třeba lidi na chodnících, tak budou mít možná i úřady pochopení pro váš "sport".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: SKATEPARK HRANICE
Nezaregistrový uživatel 9.4.2009 reagovat
Hej dřeváku už mě tady neštvi běž si hatovat někam jinam.V Hr je to zabitý a asi nám nikdy nepostaví novej park takže se tady nikdo nevyjezdí tak aby mohl dosahnout úrovně kterou mají třeba v Olomouci nebo v Praze.PS: jestli tady zase budeš řěšit pravopisné chyby tak seš největší zero !!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: SKATEPARK HRANICE
Nezaregistrový uživatel 10.4.2009 reagovat
dřeváku ty komanči ,napiš si na čelo KSčm,rozběhni se a skoč do zdi. doufám že se ti rozsvítí a už o tobě nikdo neuslyší. tranvestito .pápáá. skate for life!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
HRANICKY SKATEPARK
Nezaregistrový uživatel 10.4.2009 reagovat
hranicky skatepark =disneyland jak víno.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: HRANICKY SKATEPARK
Nezaregistrový uživatel 10.4.2009 reagovat
Disneyland :-D:-D haha možná že v disneylandu by se jezdilo lípe než tady :-D:-D:-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
kaceni stromu
Nezaregistrový uživatel 10.4.2009 reagovat
STOP kaceni stromu na Hromuvce.Je to strasny co pani ZAORALOVA z mestskeho uradu "dela" !! Vymluvi se,ze strom je nemocny,ci stary a pokud by nekdo jooo namital,tak stini v bytech!V parnych dnesch jsme stastni za trochu stinu!! Pokud nastane jeste dalsi kaceni stromu na Hromuvce jsem odhodlan podat trestni oznameni!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
ostudy Hranic
Nezaregistrový uživatel 10.4.2009 reagovat
Já si myslím, že tam vybrali všechno co mohli a ještě by se něco našlo. A co dál s továrnou Philips?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Skatepark
Nezaregistrový uživatel 11.4.2009 reagovat
Jde vidět, že v Hranicích o nějakém skateparku nemaj lidi ani ponětí ! myslím že pár navrhů už bylo ! a když sme přišli na úřad tak sme se dozvěděli že nejsou peníze tak co víc dělat??? Myslím že se to stejně zamluví jako vždy a zase nic nebude !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
skatepark
Nezaregistrový uživatel 12.4.2009 reagovat
at nam udelaji skejtpark z tovarnich hal philipsu :Dtakovej hranickej woodward
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: skatepark
Nezaregistrový uživatel 12.4.2009 reagovat
Složte na účet města 2 miliardy v českých, potom každej rok 20 mega na údržbu a třeba se domluvíte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: skatepark
Nezaregistrový uživatel 12.4.2009 reagovat
slož se z mostu a taky ti to možná vyjde
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Skejťáci
Nezaregistrový uživatel 15.4.2009 reagovat
Sprostá nevychovaná chamraď, tihle skejťáci. Alespoň podle toho , co tady čtu. Skutečnost bude velmi podobná. A to by chtěli peníze na zřízení svého "svatostánku" od slušných pracujících lidí. Já za sebe říkám -NIKDY!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Skejťáci
Nezaregistrový uživatel 20.4.2009 reagovat
ty jsi totiz stary komunista s malym perem, a skatepark tu stejne nebude presne kvului takovym zmrdum jako jsi ty zemanku
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Skejťáci
Nezaregistrový uživatel 20.4.2009 reagovat
taky pracuju a taky vyuzivam skatepark a kdyz platim pokuty za jezdeni po chodniku doufam ze tim i prispivam na novy skatepark :????vazne si myslite ze vekova hranice uzivatelu je pod 17 let nebo co ?!lidi proberte se Komunisti ste vseci a lavkku nikdo delat nebude kdyz uz tam je o 70% mensi provoz nez pred otevrenim dalnice ..peace hateri ...nejvetsi pochyst je stejne East park ikdyz tady nikdo nevi o co jde ale tohle jen ukazuje ze co si neudelas to nemas
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Skejťáci
Nezaregistrový uživatel 21.4.2009 reagovat
No tak vidíš, udělej si to sám a nebreč tady. Kdybys nejezdil po chodníku, už jsi mohl mít něco do začátku. (A nepřeháněj to, ať tě moc nebolí ruka)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Skejťáci
Nezaregistrový uživatel 21.4.2009 reagovat
IVO DŘEVO=Žalud,komunista,nedomrdek a zero !!! Kdyby byl east park z betonu tak tam jezdím taky :D...Dřevo kdybych tě někdy viděl a věděl bych kdo jseš tak by mě bolela ruka asi s toho že bych ti dal po tlamě ty nedomrdku !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Skejťáci
Nezaregistrový uživatel 21.4.2009 reagovat
Hmm super a proč odsuzujete lidi podle toho co tady píšou pane Zemánku?Třeba dávají najevo své pocity...aha že?Stejně sprostě mluví takhle skoro všichni a néé jenom my skejťáci co prej podle lidí fetují a toulají se .. to není vůbec pravda !!! přijďte se podívat do skateparku a pak hezky utřete, protože tam nikdo NEFETUJE !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Skejťáci
Nezaregistrový uživatel 21.4.2009 reagovat
Nemám je jak jinak posoudit. A to, co tady předvádějí, mě nutí pouze k tomu, abych je odsoudil. Úroveň člověka se mimo jiné pozná i podle způsobu vyjadřování a chování k ostatním. Nezlobte se na mě, ale s těmito lidmi bych si šálek kávy nevypil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
skateshit
Nezaregistrový uživatel 22.4.2009 reagovat
nechápu, že se tomu divíte na to už se nedá nic jiného říct !!!myslím, že by nebyl nikdo spokojenej za takovej skatepark! když i na vesnicích mají lepší! ale vlastně nové překážky byly před 2 roky:-D:-D:-D:-Djinak díky moc Hranicím za skvělej skatepark:-D:-D:-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT