Concorde při přistání na letišti Farnborough
Zdroj: Wikimedia Commons/Steve Fitzgerald/GFDL 1.2
Zdroj: Wikimedia Commons/E. Gammie/CC BY-SA 2.0
Interiér Concordu British Airways. V úzkém štíhlém trupu byly sedačky umístěny v uspořádání 2+2. Prostor pro hlavu byl omezený
Zdroj: Wikimedia Commons/Daniel Schwen/CC BY-SA 3.0
V technickém muzeu v Sinsheimu u Frankfurtu jsou k vidění oba konkurenti na poli nadzvukových dopravních letadel, a to jak Concorde (vlevo), tak sovětský Tupolev Tu-144
Zdroj: Wikimedia Commons/Marcin Wichary/CC BY-SA 2.0
Concorde na letišti Heathrow v Londýně
Zdroj: Wikimedia Commons/P. B. Toman/CC BY-SA 3.0
První let Concordu. Prototyp stroje se vznesl prvně do vzduchu 2. března 1969 na letišti Blagnac ve francouzském Toulouse
Zdroj: Wikimedia Commons/André Cros/CC BY-SA 4.0
Poslední let. Concorde registrace G-BOAF na posledním letu 26. listopadu 2003, kdy stroj přeletěl z londýnského Heathrow na letiště Filton u Bristolu, kde je dnes letoun vystavený v muzeu
Zdroj: Wikimedia Commons/Adrian Pingstone
Francouzský Concord při přiblížení na přistání na letišti Kansai v japonské Ósace v roce 1994
Zdroj: Wikimedia Commons/Spaceaero2/CC BY-SA 3.0
Concorde British Airways přiblížení na přistání na letišti Leeds Bradford v roce 1990.
Zdroj: Wikimedia Commons/Ian Gratton/CC BY-SA 2.0
Concorde registrace G-BOAC při přistání na letišti v Manchesteru při jeho posledním letu. Dnes je zde vystavený ve vlastním hangáru
Zdroj: Wikimedia Commons/Ken Fielding/CC BY-SA 3.0
Francouzský Concorde registrace F-BVFB je dnes jedním z největších lákadel technického muzea v Sinsheimu u Frankfurtu
Zdroj: Wikimedia Commons/Hugh Llewelyn/CC BY-SA 2.0
Concorde Air France registrace F-BVFC je vystavený v Toulouse, kde byl také vyrobený
Zdroj: Wikimedia Commons/Wikicop33/CC BY-SA 4.0
Fotografie, která obletěla svět. Náhodný svědek Tošihiko Sato zachytil 25. července 2000 v Paříži start osudového letu AF4590, na kterém jsou jasně vidět plameny šlehající z protržené nádrže Concordu
Zdroj: Toshihiko Sato/AP Images