Galerie: Minikára

Posez už ponecháme vaší kreativitě, každopádně kancelářská židle s vhodným kovovým úchytem vespod bude jistě komfortní. Ale pozor, ať neusnete za řízením! Přední nápravu ještě zpevníte dvěma kratšími prkénky, do kterých později ukotvíte řídicí „opratě“ a jejichž seříznutí do tvaru hodně rozevřených šipek (směrem ke středu nápravy) zároveň vymezí krajní rejdy nápravy. K oběma nápravám zespodu pevně připevněte osu vhodnou ke kolům, která hodláte použít.  Osy by měl být přichyceny bytelně, ale mezi ně a prkno nápravy můžete upevnit třeba kousek tvrdší pryže, která bude mít fukci jakéhosi silentbloku a pohlcovat rázy. Vtip obou řízených náprav a tedy pekelného rejdu kárky je v propojení obou náprav vodicí tyčí, která vede spodem od pravého předního „ramene“ k levému zadnímu (případně obráceně, od levého k pravému). Důležité je dobře změřit správnou délku vodicí tyče při vzájemné souososti obou náprav a šasi (tedy v režimu, kdy by kára měla jet rovně...). Na přední nápravu pak navážete řídicí opratě patřičné délky.