
Fabia III Combi je praktické auto, které dlouho vydrží. Pozor ale na výběr motorizace
Zdroj: Radek Pecák
Na poměry malých kombíků vypadá karosérie i docela elegantně
Zdroj: Radek Pecák
Z boku je však znát krátký rozvor
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie je řešena účelně
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je ještě v duchu minulého desetiletí
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou velmi podařené
Zdroj: Radek Pecák
Také vzadu je solidní prostor
Zdroj: Radek Pecák
Kufr stačí i na převážení kočárku a dalších větších věcí
Zdroj: Radek Pecák
Opěradla sedaček nejde složit do roviny
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem je ještě místo pro rezervu a drobnosti
Zdroj: Radek Pecák
Přihrádky jsou bytelné
Zdroj: Radek Pecák
Své místo má také výstražný trojúhelník
Zdroj: Radek Pecák
Rádio má dotykový displej
Zdroj: Radek Pecák
Klimatizace se ovládá klasicky
Zdroj: Radek Pecák
Převodovka je pouze pětistupňová
Zdroj: Radek Pecák
Na volantu chybějí jakékoli ovladače
Zdroj: Radek Pecák
Klasický analogový přístrojový štít
Zdroj: Radek Pecák
USB je k dispozici jen jedno
Zdroj: Radek Pecák
Startuje se tlačítkem
Zdroj: Radek Pecák
Škrabka je vždy po ruce
Zdroj: Radek Pecák
Kapsičky na stranách sedaček se také hodí
Zdroj: Radek Pecák
V interiéru jsou levné plasty, které se poměrně lehce poškrábou
Zdroj: Radek Pecák
Na střeše jsou připravené ližiny
Zdroj: Radek Pecák
Jediná ozdoba je na palubní desce u spolujezdce
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent Hyundai i20
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Konkurent VW Polo
Zdroj: Radek Pecák