Junior Zdeněk Antony mladší vyhrál i šestý závod republikového mistrovství a také se mohl radovat ze zisku titulu. Oba mají takový náskok, že už nemohou být předstiženi, jelikož se dva nejhorší výsledky z osmi závodů škrtají.

Do Velkého Meziřící se v divizi D3A sjelo jen jedenáct aut a když se jedno z nich před první rozjížďkou porouchalo, jezdili všichni společně. Hanák si v rozjížďkách připsal dvě první a jedno druhé místo a zajistil si pole-position. Ve finále nenašel přemožitele, zvítězil stylem start-cíl a mohl se radovat z titulu mistra republiky.

Výsledky všech divizí

D3+H3: 1. Jaroslav Hošek, 2. Petr Bartoš, 3. Martin Švábenský.

D3A+H3A: 1. Ladislav Hanák, 2. Vít Nosálek, 3. Thomas Scheibelberger (A).

D1+H1: Jan Bartoš, Zdeněk Antony st., 3. Stanislav Horáček. Junior buggy: 1. Zdeněk Antony ml., 2. Vladislav Štětina, 3. Jakub Vymazal.

Průběžný stav mistrovství

D3: 1. Petr Bartoš 102 bodů, 2. Jaroslav Hošek 89 b., 3. Jan Smrž 76.

D3A: 1. Ladislav HANÁK 110 (17, 20, 13, 20, 20, 20), 2. Vít Nosálek 97, 3. Thomas Scheibelberger (A) 65. a 7. Petr ŠVESTKA 37. (20, 17, - , - , - , -).

D1+H1: 1. Zdeněk Antony st. 82, 2. Jan Bartoš 82, 3. Lubor Zívr 70.

Junior buggy:

1. Zdeněk Antony ml. 120, 2. Jiří Šikola 78, 3. Jakub Vymazal 67.

Po závodě jsme se zeptali Ladislava Hanáka, čerstvého mistra republiky ve třídě D3A do 1600 ccm, na jeho dojmy ze závodu

Jak se vám jelo ve Velkém Meziříčí?

Trať ve Velkém Meziříčí mi vyhovuje a patří mezi mé oblíbené. I na autě díky perfektní práci mechaniků fungovalo vše na sto procent, takže jsme odjeli bezproblémový závod. Jeden z těch, které přináší více radosti, než starostí…

Co se vám honilo hlavou, když jste byl první v cíli?Uvědomil jste si, že jste mistrem republiky?

Samozřejmě přišla velká radost. Už před finálovou jízdou jsme totiž měli spočítáno, že případné vítězství by znamenalo titul mistra republiky.

Jak pro vás bude vypadat zbytek sezony?

Díky tomu, že jsme si s předstihem zajistili republikový titul, se teď můžeme soustředit už jen na mistrovství Evropy. Zbývající závody MČR (Dobřany, Sedlčany) už nepojedeme a veškerý čas, který máme k dispozici, věnujeme co nejdůkladnější přípravě auta na poslední čtyři evropské závody.