Jezdce vystrašil déšť, který se na trať, vedenou z velké části
 v bývalém vojenském prostoru, snášel celou noc před závodem.

Náročný tříhodinový závod znamenal pro hranické borce skvělou šanci poměřit síly v konkurenci 157 strojů.

Ve třídě mistrovských veteránů se hraničtí borci utkali pouze mezi sebou. Lépe začal Miroslav Pavlík, který si vedení střídal se soukmenovci Bohoušem Michálkem
 a Vlastimilem Hapalou. Pavlík vedl až do tankování, načež po doplnění nádrží se chytl čela Michálek. Ten si vedení udržel a cílem projel jako první před výše jmenovaným Pavlíkem. Třetímu ve třídě nadělil dvě kola.

Vysoké tempo pak zajistilo 
v absolutním pořadí čtvrté místo Bohouši Michálkovi a šestou pozici Miroslavu Pavlíkovi. Ten navíc zajel vůbec nejrychlejší kolo závodu. Třetí v pořadí, Vlastimil Hapala, v konečném zúčtování obsadil sedmý post.

V pohárové kategorii E1 pak podal excelentní výkon Miroslav Eliáš, který, i přes defekt pneumatiky v závěrečných kolech, dojel ve své třídě třetí.

Autor: Lubomír Budný