„Po tříměsíčních úpravách, které probíhaly za plného provozu, se otevřely zrekonstruované obslužné pulty včetně pultu s masem a drůbeží, ale i úsek pečiva, jehož součástí je i ohřevná vitrína s grilovanými kuřaty. Zmodernizované jsou prodejny koncesionářů - od trafiky až po lékárnu, nové zázemí získali i zaměstnanci,“ uvedla mluvčí společnosti Kaufland ČR Renata Maierl.

Vylepšení, které pocítí zákazníci, začíná už na venkovním parkovišti. Po modernizaci disponuje rozšířenou kapacitou 202 míst, z toho je osm pro osoby se sníženou schopností orientace a pohybu a dalších deset pro rodiče s dětmi.

Po vstupu do prodejny jsou k dispozici skříňky na zavazadla, automat na čerstvou kávu či box pro třídění odpadu. Rekonstrukcí prošly toalety, na nichž rodiče ocení volně přístupný přebalovací pult pro děti. Lepší orientaci na prodejní ploše zajišťuje jasně definovaný navigační systém, nová je i výmalba prodejny.

Instalované moduly s regionálním sortimentem potěší ty, kteří při nakupování rádi podporují lokální dodavatele. Speciální servis v podobě samostatného modulu je připraven i pro příznivce bio, vegan, bezlepkových či bezlaktózových výrobků.

Pro rychlou svačinu lze vybrat například z TO GO sortimentu rychlého občerstvení a na své si přijdou i milovníci chlazených, regionálních a řemeslných piv.

Moderní technologie nově reprezentují například multifunkční zákaznické terminály s ověřením ceny či složení výrobku, plánkem prodejny či informacemi o akčních výrobcích.

Zaveden byl také projekt K-Scan umožňující nákup skenovat ručním přenosným zařízením či dokonce vlastním mobilním telefonem a při odchodu tak zkrátit pobyt v pokladní zóně na úplné minimum. Pro placení je k dispozici také šest samoobslužných a osm klasických pokladen tak, aby svou variantu odbavení nákupu našel každý.