Zatímco zavedené automobilky nejdříve vymyslí, pro jaké účely auto vyrobí, v Hranicích zvolili opačný postup.

„Nejdříve jsme auto vyrobili a teď hledáme jeho využití. To se odvíjí od toho, že automobil je pohledově velmi efektní. Je to auto pro radost, určené především pro mladé lidi milující zábavu a excentricitu, “ prozradil o otevřeném roadsteru ředitel firmy Oldřich Sedláček.

Zvláštností auta je, že se s ním dá jezdit jen za teplého počasí a jen pokud neprší. Auto je otevřené, nemá střechu a ani ji mít nebude. Nápad vznikl před třemi roky, když Oldřich Sedláček, přemýšlel, jak zužitkovat zbytky Citroenu Berlingo, který jeden ze zaměstnanců převrátil na střechu.

Ve spolupráci s akademickým sochařem a designérem Alešem Machů se zrodil Street Roadster Pony.

„Ze začátku počítáme s prodejem dvaceti tisíc aut ročně,“ zavtipkoval Oldřich Sedláček a hned uvedl informaci na pravou míru - firma má podle jeho slov osvědčení z ministerstva dopravy k první padesátikusové sérii.

Cena auta je 400 tisíc korun, při přestavbě zákazníkem dodaného podvozku je cena nižší. „Je to náš vedlejší produkt, když si ho pár lidí koupí, budeme rádi. Tento projekt jsme si mohli dovolit na základě úspěšnosti nosného programu,“ vysvětlil ředitel firmy, která je mezinárodně uznávaným výrobcem spacích nástaveb a spoilerů pro nákladní automobily.

Otevřený Street Roadster se vyrábí ve třídveřovém provedení, pojme pět cestujících, dosahuje rychlosti 160 km/h, dodává se s benzinovým i vznětovým motorem. Barva karoserie – modrá, červená a žlutá. Záruka na karoserii je 30 let. Ke stavbě vozu lze využít i ojetý podvozek, případně i části vhodně havarovaného auta.