Stačí, když ti, kdo budou mít o tuto službu zájem, o slevu požádají na zákaznické lince do 31. července.

„Lidé postižení povodněmi budou především uklízet a vysoušet svá obydlí. Právě proto jsme přišli s touto iniciativou, aby nikdo nemusel přemýšlet nad tím, kolik jej vysoušení bude stát, protože prioritou musí být rychlost,“ uvedl generální ředitel společnosti ČEZ Martin Roman.

Podrobné informace lidé získají na nepřetržité zákaznické lince skupiny ČEZ nebo na zákaznických centrech, případně u provozních techniků, kteří jsou v terénu a pomáhají s obnovou dodávek elektřiny.

Starostové postižených obcí vypracují energetické společnosti seznam postižených domácností, které povodně opravdu zasáhly. Ve spolupráci s humanitární společností ADRA vzniklo konto pro finanční příspěvky od zaměstnanců Skupiny ČEZ na pomoc povodněmi postiženým lidem. Sbírka bude trvat do konce srpna.

Návod
1. Zákazník zavolá na zákaznickou linku 840 840 840
2. ČEZ ověří důvod žádosti u místní samosprávy, starostů
3. ČEZ pošle potvrzení přiznání nároku na elektřinu po 3 měsíce zdarma
4. Od této chvíle nemusí zákazník platit měsíční zálohy
5. Při ročním vyúčtování bude poskytnuta sleva ve výši odpovídající tříměsíční spotřebě