„Tento název charakterizuje jednotné označení nabízených služeb. Shodli jsme se na něm s informačním centrem, které je v názvu svojí zkratkou také zastoupeno," řekla ředitelka Hranické rozvojové agentury Michaela Škrobánková.
Žádný z návrhů veřejnosti, která mohla do konce února neziskové organizaci své náměty s novým názvem zasílat, se tak nakonec nevybral. Jak ale ředitelka dodala, jeden z obdržených nápadů se konečnému pojmenování hodně podobal.
„Kavárnička nakonec v názvu figurovat nebude. V celém projektu ji totiž považujeme jen za doplňující, nikoliv za hlavní službu," doplnila k některým zaslaným návrhům Michaela Škrobánková.
Přibližně dva roky nevyužívané místo v prostorách hranického zámku se veřejnosti opět otevře letos v červnu, v současné době se řeší hlavně podoba interiéru. Vedle služeb informačního centra, kavárny či prodeje regionálních výrobků se značkou Moravské brány bude v provozu také veřejný internet a půjčovna kol či koloběžek.