Celkem tři věže se tyčí k nebi v samotném centru. Na zámeckou věž se však v podstatě nikdo nedostane. „Jsou tam přístroje a ochrana před blesky. Chodí tam jen odborníci, jinak se tam dostat nedá,“ sdělil hranický starosta Miroslav Wildner.

Schody vedou i na věž kostela Stětí svatého Jana Křtitele na Masarykově náměstí. Kostelní vyhlídka však turistům ani občanům města určena není.

Radniční věž byla zpřístupněna na popud studentů hranického gymnázia vloni v létě. Nabízí vyhlídku nejen na zrekonstruované náměstí, ale také směrem k místní části Rybáře a hradu Helfštýn. Na něm je také zpřístupněna vyhlídková věž, která za příznivého počasí nabídne pohled několik desítek kilometrů daleko. Několik vyhlídkových míst je na lesní stezce Gabrielka mezi Týnem nad Bečvou a Zbrašovem.

Výhled z radniční věže

Moravská brána jako na dlani

Výhled na celou Moravskou bránu se nabídne těm, kteří zavítají do Uhřínova. Na začátku obce stačí odbočit po polní cestě vpravo a po asi půl kilometru na vršku kopce se vydat pár metrů vpravo po poli. Je odtud vidět i do blízkého okolí – lesním průsekem dolů na dálnici – i mnohem dál.

Nedaleko Hranic se nacházejí ještě další dvě místa se skvělým výhledem. Je to svatý Janek na skále nad čerpací stanicí u Teplic nad Bečvou. Dostat se sem dá po turistické značce z hranického kempu nebo z vlakového nádraží v Teplicích po cestě kolem propasti. Tradiční, avšak turisty ne příliš vyhledávaný pohled na město je od Kostelíčka, případně z horní části cementárenského lomu.

Z železničních viaduktů jsou vidět dominanty v centru města, více však zaujme Cementárna