Rada města schválila vyhlášení výběrového řízení při svém jednání 10. listopadu. Konkurz na zhotovitele byl zrušený už o dva týdny později.

„Vyhlášení výběrového řízení jsme co nejrychleji stáhli. Při upřesňování projektové dokumentace se totiž zjistilo, že některé části je potřeba ještě dodělat. Chceme, aby výběrové řízení bylo co nejprůhlednější," uvedl bez dalších podrobností tiskový mluvčí Městského úřadu v Hranicích Petr Bakovský.

Projektová dokumentace na tuto akci by podle jeho slov mohla mezi uchazeči o zakázku vyvolat pochybnosti, kandidáti by si projekt mohli vykládat různě.

„Tomu se samozřejmě chceme vyhnout," doplnil.

Koncertní sál na Zámecké ulici v centru Hranic je každoročně dějištěm mnoha společenských, zejména pak hudebních událostí. Podmínky pro účastníky těchto akcí však nejsou úplně vyhovující.

„Největší problém nastával v létě, kdy bylo hodně teplo. Hudební sál už sice takto funguje několik let, chceme ale muzikantům i posluchačům vytvořit důstojnější prostředí," vysvětlil záměr se vzduchotechnikou Petr Bakovský.

Přesný termín samotných prací zatím není známý, měly by ale určitě odstartovat v průběhu příštího roku. Problém s projektovou dokumentací způsobí asi měsíční prodlevu těchto činností.