„Vycházíme tak vstříc zejména těm, kteří přes týden pracují nebo studují mimo Hranice. Pátek je pro ně nejsnazší možnost, jak se na úřad dostavit," řekl mluvčí města Petr Bakovský.

Dosud byl pátek vyhrazen na nutné zpracování a zavedení potřebných údajů do jednotlivých systémů.

Nyní však budou moci obyvatelé využívat služeb správní agendy, která zahrnuje evidenci obyvatel, občanských průkazů či cestovních dokladů, i dopravně správní, jež se zabývá registry vozidel a řidičů.

K dispozici bude také matrika a ověřování opisů a podpisů.

„Připomínáme, že hodiny pro veřejnost jsou v pondělí a ve středu od 8 do 11.30 a od 12.30 do 17 hodin a také v úterý a ve čtvrtek od 8 do 11.30 a od 12.30 do 14.30. Nově k nim tedy přibyl i pátek," objasnil Petr Bakovský. (kra)