Velké množství cyklistů i bruslařů tak často přijíždí autem až k samotné cyklostezce, a již po vyhovujícím povrchu pokračují dál na bruslích.

Auta tak nechávají odstavená u zahrádkářské kolonie a zahrádkáři tak mnohdy nemají kde zaparkovat vlastní auto.

Díry, starý sjetý povrch, nerovnost, zkrátka cesta neprospívající jak automobilům, tak kolům.

Pro in-line bruslaře prakticky nesjízdná.

Právě to je důvod, proč mnoho lidí přijíždí až k cyklostezce autem a parkují tak v zahrádkářské oblasti.

Raději bosky než na bruslích

„Jde nám o to, aby mohli lidé, kteří se po cyklostezce chtějí projet a přijíždějí autem, zaparkovat ještě před začátkem zahrádkářské oblasti. Třeba u sportovního areálu," řekl majitel jedné ze zahrad Pavel Pořízek.

„Na městě nám bylo řečeno, že bude vyvoláno jednání v této záležitosti. Každopádně na odboru dopravy mi již přislíbili alespoň provizorní zadělání těch nejhorších děr, které by měl provést Ekoltes v brzké době," doplnil Pavel Pořízek.

„Když si chcete jet zabruslit, tak opravdu jediná schůdná varianta je dojet autem až k cyklostezce. Ti co autem nejedou a musí přes tu hrůzu, tak jdou radši bosky než na bruslích. Ten kdo za cestu zodpovídá, by ji měl určitě opravit," myslí si Daniela Clemente, která cyklostezku často využívá.

Starosta: Oblast by si změnu zasloužila 

„Kompletní oprava silnice bohužel není úplně na pořadu dne, jelikož připravujeme celkovou rekonstrukci této lokality, a opravovat silnici ještě před vykonáním určitých primárních opatření, jako je třeba kanalizační systém a odvodňení podmáčené oblasti, by bylo kontraproduktivní. V neposlední řadě záleží na dotacích, zda se nám je podaří získat," řekl starosta města Hranice Jiří Kudláček.

„Celkově bychom tuto zónu mezi sportovním areálem a cyklostezkou Bečva, zahrnující také rybník Pískáč, rádi přetransformovali do podoby, která by umožňovala nějaké rekreační využití. Uvidíme, jak tyhle plány nakonec dopadnou, avšak podle mého názoru, by si tato oblast změnu k lepšímu určitě zasloužila," uvedl dále Jiří Kudláček.