Občané sídliště Struhlovsko již před časem poukazovali na skutečnost, že zastávka v jejich lokalitě není o víkendu vůbec obsluhována. Stav je pořád stejný, na zdejší autobusovou točnu by v sobotu a neděli cestující chodili zbytečně. Zastávka na Masarykově náměstí je špatně umístěna. Řidiči linek, které pokračují vpravo směr Janáčkova ulice k zámku, zde musí při zastavení zcela zablokovat průjezd náměstím. Kvůli sloupkům umístěným u cesty by pak už nestihli zatočit.

„Zastávka na náměstí byla navržena na v tu dobu jezdící malé autobusy," argumentoval vedoucí Odboru dopravy Městského úřadu v Hranicích Zdeněk Kolomazník. Ve městě nedávno také vznikly dvě zastávky, ke kterým autobusy nyní nejezdí vůbec. Ve Studentské ulici by se pokusně měl provoz městské dopravy objevit od prosincové změny jízdních řádů, zastávka u učiliště v Teplické ulici ale stojí na svém místě stále zbytečně.

Zastávka "na zrušení"

Ostudou se dá nazvat zastávka Sportovní areál v blízkosti fotbalového a atletického stadionu, tenisové haly či Plovárny. O víkendových dnech z ní totiž směrem do města nejede žádný spoj. Objeví se zde jen pět autobusů denně, všechny jedou do Teplic nad Bečvou, kde jízdu ukončí. Poslední jede už před 18. hodinou. Využít autobus například při cestě z koupaliště je tedy pro Hraničany nemožné.

„Zastávka sportovního areálu je nejméně vytěžovaná v celých Hranicích. Téměř nikdo tam nejezdí. Je to spíš na zrušení," komentoval Kolomazník. Nabízí se tedy otázka, kdo by tam vlastně jezdil, když autobus do města odtud nejede.

O hranickém dopravci

Jednotlivá jízdenka ČSAD Frýdek-Místek stojí osm korun. Firma začala v Hranicích jezdit v říjnu 2008, několik dní po té, co bývalý dopravce ze dne na den přestal ve městě bez předchozího upozornění obsluhovat zastávky. Všech pět autobusů je nízkopodlažních, cestující se jen výjimečně v případě oprav nových vozidel setkají na lince se starším klasickým autobusem. Ty, co jezdí v Hranicích běžně, splňují nejpřísnější emisní normy EURO 5 a díky své zkrácené délce a nižší hmotnosti mají i menší provozní náklady.