Silnice, která vede pod železničním podjezdem, je ucpaná v obou směrech. Podjezd sice nedávno prošel rekonstrukcí, ale na zklidnění dopravní situace to vliv nemělo.

„Jezdím denně do zaměstnání z Přerova do Olomouce. Kolony jsou ale na této cestě na denním pořádku. Nejdřív visím čtvrt hodiny v zácpě před prvními semafory, a když se konečně dostanu pod podjezd, tak stojím na druhých semaforech. Přejet tento poměrně krátký úsek tak, abych se vymotal až na silnici na Olomouc, mi někdy trvá i půl hodiny,“ popsal své zkušenosti jeden z řidičů, Petr Janalík z Přerova.

Kvůli houstnoucí dopravě dokonce někteří z řidičů začali využívat trasy, po kterých vedly dvě objížďky v době uzavření podjezdu. Jezdí stále kolem chemičky, kudy vedla objížďka. Přerované vědí, že špatnou dopravní situaci může ve městě vyřešit jedině dálniční obchvat, jehož realizace se už ale několikrát odsunula. Dálnice D1 se sice k Přerovu směrem od Kroměříže blíží, ale podle některých hlemýždím tempem.

Podle přerovského primátora je stavba dálnice v okolí Přerova naplánována na období 2010 až 2013.