Paní Ligurské se tak zapojení do soutěže několikanásobně vyplatilo.

„Musím říct, že tu soutěž v novinách objevil manžel. Řekli jsme si, že když už do lázní jezdíme, do soutěže se zapojíme," uvedla šťastná vítězka, která má své zkušenosti i s jinými soutěžemi a pobyt v lázních pro ni není první výhrou v životě.

„Zrovna jsme to řešili. Asi před dvaceti lety jsme vyhráli televizor ve Videostopu," dodala ihned poté, co jí hodnotný poukaz v pátek odpoledne osobně předala ředitelka teplických lázní Irena Vašicová.

Celý projekt připravovala marketingová manažerka lázní Yveta Sommerová.

„Soutěžní otázky se vždycky vztahovaly k nějakému tématu. Když jsme například připravovali téma o naší unikátní kyselce, vázala se na něj i otázka. Stejně tak to bylo v dalších měsících. Snažili jsme se, abychom na každý měsíc měli nějakou tématickou náplň a aby byly texty zajímavé a čtivé," konstatovala Yveta Sommerová s tím, že na soutěžení s lázněmi se veřejnost může těšit i v blízké budoucnosti. 

Výherkyně soutěže Lázní Teplice nad Bečvou přebírá poukaz na hodnotné služby od ředitelky společnosti Ireny Vašicové.