Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Modernizované vlaky Regionova pojedou i na Kojetínsku

Kojetínsko - Od poloviny prosince vyjedou poprvé na trati mezi Valašským Meziříčím a Kojetínem modernizované vlaky Regionova, které vznikly rekonstrukcí původních motorových souprav.

19.11.2008
SDÍLEJ:

Od poloviny prosince vyjedou poprvé na trati mezi Valašským Meziříčím a Kojetínem modernizované vlaky Regionova.Foto: archiv ČD

Podle ředitele krajského centra osobní dopravy pro Zlínský kraj Ludvíka Urbana vyrazí na trať 14. prosince celkem pět nových souprav, jež budou zajišťovat regionální přepravu.

„Soupravy provozují České dráhy jako dvouvozové a třívozové. Standardem jsou u těchto jednotek bezbariérové toalety pro vozíčkáře i speciální navigační majáčky pro nevidomé. Ve vlacích je vyhrazené i místo pro přepravu jízdních kol a kočárků,“ uvedl Urban.

Kapacita vozu je 84 míst k sezení a 104 ke stání. „Cena dvouvozové Regionovy je 21 milionů korun, cena třívozové pak 37 milionů,“ doplnil Petr Pošta z tiskového odboru Českých drah.

Autor: Petra Poláková-Uvírová

19.11.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
MHD v Hranicích. Ilustrační foto

Hranice se stanou první městem v Evropě s plně elektrifikovanou dopravou

Mezinárodní setkání uměleckých kovářů Hefaiston na hradě Helfštýn
53

Nejlepší turistickou akcí kraje je Hefaiston, bodovala i restaurace v Přerově

Nepropásněte! Prvňáčci ze ZŠ Všechovice a Osek nad Bečvou

Ojedinělý seriál Deníku Naši prvňáci pokračuje dalším dílem. Ve vašem Deníku tak ve středu najdete další výjimečné tablo našich nejmenších školáků.

Kamion sjel u Jezernice do příkopu. Škoda je přes milion

Dopravní nehoda ve směru z Hranic na Lipník nad Bečvou se stala v úterý 17. října krátce po páté hodině ranní u odbočky k obci Jezernice.

Návrat do reality. Hranice dostaly pět gólů od trápícího se Šternberku

Několik hrubých chyb a fotbalisté SK Hranice jsou vlastně tam, kde před přerušením dlouhé série proher byli. Před sebe totiž pustili i trápící se Šternberk, na jehož hřišti padli vysoko 2:5 a umožnili mu připsat si teprve druhou výhru v sezoně.

Cena povinného ručení plíživě stoupá. Pojišťovny na něm tratí

Povinné ručení by mělo podražit. Důvod je prostý, už delší dobu nevydělává a pojišťovny na něm navíc tratí. Kdo zdražení pocítí nejvíce a kdy k němu vlastně dojde, vysvětluje Zbyněk Kuběj, analytik neživotního pojištění Partners.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení